piątek, 22 sierpnia 2008

wątek: "zapożyczyli"


Powinnam pokazywać takie rzeczy już wcześniej, ale nie pomyślałam o tym. Nawet nie zapisywałam.

Zawsze traktuje ludzi poważnie i niesamowicie drażni mnie CHAMSTWO i udawanie greka u innych. Nie mieści mi się w głowie, że miesiącami można kopiować czyjeś prace ( mówię o ogóle ) i robić to tak spokojnie jak jedzenie śniadania. Takich ludzi jest sporo w polskim Internecie.

Jeśli osoby, których ten post dotyczy będa miały "ale", niech pomyślą, że po prostu promuję ich biżuterię :> .

Kolczyki z pawimi piórkami tworzę od trzech lat - inne formy piórkowe aniżeli pawie piórko "oczko, wymyśliłam sama, nie patrząc się na innych.
Walka z wiatrakami ... pozostaje więc tylko pokręcić głową. I nieprzyjemnie mi było i dalej jest, gdy widzę identycznie wykonane kolczyki - gdy nawet półprodukty srebrne i posrebrzane są takie same.


Praca autorstwa Bogusi z Allegro:


Moje kolczyki:


Brak komentarzy: